NASZE DZIEŁO JEST GOTOWE!

 OTO NASZE DZIEŁO!

TAKIE MAŁE, A ZARAZEM WIELKIE!

NASZE MORZE BAŁTYCKIE. 

PIĘKNE, OGROMNE I ZADZIWIAJĄCE. 

KOCHAMY JE WSZYSCY

 ZA PIASEK, MUSZELKI, BURSZTYNKI

 I FOKI NA BRZEGU SIĘ WYLEGUJĄCE, 

ZA KAMYCZKI I ZA SZUM FAL USPAKAJAJĄCY. 

ZA HORYZONT DALEKI 

NIOSĄCY WYOBRAŹNIĄ 

W INNY ZAKĄTEK ZIEMI. 










~MALI - WIELCY ARTYŚCI!
Opis realizowane projektu uczniowskiego.
Celem naszego projektu było stworzenie przez nas miniaturowego modelu, w szkolnym akwarium "Morza Bałtyckiego". W szczególności jego głębi, różnorodności i życia naturalnego. Z uwagi na to, że nasze Morze Bałtyckie nie należy niestety do najczystszych, a wpływ ma na to działalność człowieka, chcieliśmy pokazać jego piękno i to, czego nie widać "gołym okiem". Zadania rozdzieliliśmy pomiędzy siebie, starając się wykorzystać zdolności i możliwości każdego z nas. Przed przystąpieniem do zadania prowadziliśmy pogadanki, oglądaliśmy filmy edukacyjne i uczestniczyliśmy w wycieczce. Praca nad projektem nie była trudna. Najważniejsza była współpraca, odnalezienie wspólnego celu i dążenie do niego. Staraliśmy się, aby każdy pomysł był inspiracją do tworzenia. Wspólne zajęcia przyniosły nam wiele radości. Dzięki podejmowanym aktywnościom sami wzbogaciliśmy swoją wiedzę, którą mogliśmy się podzielić z jeszcze młodszymi od nas dziećmi. Naszą pracę zaprezentowaliśmy grupom przedszkolnym, którym bardzo spodobało się szkolne "Morze Bałtyckie".

Opinia nauczyciela: 
Praca z dziećmi w młodszym wieku szkolnym przynosi wiele satysfakcji i radości oraz jest bardzo ciekawym doświadczeniem. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w zajęciach i wykazywali własną inicjatywę. Chętnie uczestniczyli w różnorodnych formach zajęć i ćwiczeń proponowanych podczas projektu. W trakcie cyklu zajęć realizowane były kompetencje kluczowe i uniwersalne uczniów w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, osobiste, społeczne, umiejętności uczenia się, obywatelskie,  przedsiębiorczości, świadomości i ekspresji kulturalnej. Uczniowie wzbogacili swoją wiedzę. Mają świadomość tego, że to my ludzie, jesteśmy odpowiedzialni za jakość naszego środowiska, otaczającej przyrody i jesteśmy ich integralną częścią. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga